الثلاثاء، 22 أكتوبر 2013

اميرة بكسى واحلى نيك فى كسة المولع على المكتب

هى عاشقة العاطفة .. تميل للشهوانية .. متمكنة فى فنون النيك .. عسلها المرطب يغزو مغامراتها مع عالم الرجال .. تتحداهم بنهديها . وتأسرهم بعينيها .. وتملكهم بشفتيها .. وتذيقهم كل آهاات المتعه .
هى معشوقة المنتدى .. يتمناها كل فارس جواد .. لا يلهو حصانه الا فى المهام العتيقة .. ولا يبحر الا بشواطئ اللذة العجيبة
هـى اميـرة المنتدى بلا منازع
امـيـرة بكـسـى



كم تمنيت نيكها بعشرات المرات دون فراق او انفصال .. اعشقها واعشق وصلها ..



حينما شاهدتها بالحفله وقعت عيونى عليها وهاجت على فروسيتى وأسرها حصانى فتملكته
ومن يوميها .. مبقتش تقول غير اسمى وبس



والنهارده هايجه حبيبتى كتـيــــر وعسلها من شوقها لزبى غرق الاندر وناوياها يعنى ناوياها



استجمعت قواها وبدأت تفوق .. ولبست هدومها واطلقت صدرها الفاتن الممحون .. ودخلت مكتبى بكل تحدى



وانا لم شفتها قلبى دق اوى .. وانسحرت .. محستش الا بحرارة هائلة ومتانه زبى وهو بيمزع فى البنطلون من انتصابه
وبدون مقدمات ملت ليها وشافت بنطلونى والرسايل المحبوسه ورا ستايره ..
وحررت حصانى للانطلاق فى ناااار عالمها



يااااه حبيبتى .. كسك غرقااان . وكتير مشتهيه .. وبدك تتناكى بقوة .. ولعتى زبى ع الاخر



يلا انيكك ع المكتب .. حبيبتى



كل يوم بتمنى اللحظة دي .. يا اميرتى الجميلة



اميرة كانت دايبة منى . وآهاتها لحن بثيير مشاعرى



خليتها تتنطط على زبى وتتدلع بيه



وانيك فيها زى المكنه والعب بصوابعى فى شفايف كسها وانا بنيك



كانت مستمتعه كتير وخليتها تقف وانيكها بالجنب وهى فاتحه لى رجلها عشان ادخل زبى كله



واميرة على زبى بتعتصر اللذة وعسلها بيغازل زبى



وتصرخ معى وانا انيك اكثر حتى يزيد محنها ومتعتها



وكنت اموووت واحضنها واشتهى ببزازها .. فخدتها عليا وانا واقف وصرت انيك فيها وابوسها وهى بتحضنى
وهى بترتعش بين احضانى حسيت انى طاير بيها واحنا الاتنين روح واحدة



حبيبتى مش قاااادر راح ينفجر بركانى .. وانغمر لبنى فى كسها حتى وصل لرحمها



كنت عطشااان اوى من نارها ولسه مشبعتش .. وزبى واقف .. قلتلها تعالى ع الارض مصيلى



وهى بتلعب فى كسها وسخنت على منظر زبى ونيمتنى على دهرى وقعدت عليا وفضلت تتنطط بجنون



وولعتنى ع الاخر .. قمت خليتها تقعد بالعكس عشان اتمتع ببزازها وعينيها والوضع ده جننها اكتر



وفضلت انيكها لحد ما نزلت عسلها سبع مرات تانيه ورحت انيكها اكتر حتى فجرت حممى فى نار كسها

وحضنتها بقوة وابوس فيها واضم لسانى فى لسانها والحسه واقبل رقبتها والحس صدرها واغازلها
قالت لى احنا اتأخرنا وزمان اللى معانا بالمنتدى ياخدوا بالهم ..
وقمنا لبسنا وهى بتضحك كتير لانى مش عارف اقفل البنطلون من زبى اللى كان لسه وااااقف بقوة
وعزمتها واحنا طالعين تشرب حاجه فى بيتى ..
وبصراحه انا كنت عطشان كتييير ونفسى اشرب عسلها لم ارتوى .. وعايز اخد راحتى فى النيك
ولم رحنا البيت .. قلعت كل هدومى وقلعتها كل القطع للى بتبرز جمالها الفاتن
ولقيت زبى لسه واقف وانا كمان لقيت الاندر بتاعها مبلول وبقت تمصلى بشهوة



وتقولى تعرف .. كل ما زبك ينيكنى كل ما اولع واهيج عليه اكتر .. بحبك ..



وصاارت تمص حتى هاااجت اوى واصبحت ترتعش وتقول نيكنى نيكنى يا هيرو



وفضلنا ننيك ونبوس بعض وعنينا تغازل بعضها وانا اقول فيها احلى كلام



وكسها كان بينقبض على زبى اكثر ويضغط عليه اكتر واكتر .. حسيت انها متقدرش علي فراقه لحظه
خليتها تنطط على زبى وتتدلع ع الاخر



تعالى حبيبتى كمان اشيلك وانيكك بكل رومانسية ومودة وحنان وحب ... آاااااه



وصارت تصرخ كتير .. وانا انيك فيها كمان



آااااه منك يا اميرة ومن جمالك وكسك الهايج ونشوتك الجبارة .. تعالى احضن عسلك بلبنى واروى شفايف كسك



كانت نيكه بالعمر .. ولا بالاحلام .. وحلفنا لنعيش احلى احاسيس تانى مع بعض .. 
 
اتمنى ان يكون النيك نال اعجابكم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق